Tisdag...


Jaha kanske ska skriva hur det går
på mitt jobb......
Vet inte om jag trivs eller inte,
kan inte svara på det än.
Men det är himla mycket spring hit
och dit, sedan hålla reda på vart alla bor..
Ha haft 2 inskolningsdagar nu och ha gått
med en jätte gullig tjej.
I morgon är första dagen jag ska gå ensam,
man jobba ensam det är endast 2 man går
dubbelt hos av ca 20 stycken.
Får se om jag hitta till alla i morgon, men
det ska nog gå bra.
Annars får jag ringa och fråga...
Fast måste erkänna att hemtjänsten
är INTE min grej, vill hellre vara inne på
ett boende men men.
Ibland kan man ha bil också, men de är om
man ha ärende som ligger långt bort.
Får ge det en chans iallafall..

Är inte så trött heller som jag trodde
jag skulle vara, visst då jag kommer
hem är jag trött men då vill jag leka och
mysa med Eddie innan han somna.
Sakna han jätte jätte mycket, men det
går bättre än vad jag trodde och det
känns himla skönt.
Han och Peter ha det så bra tillsammans
på dagarna och när jag kommer hem
lyser Eddie upp som en sol och
det värmer i mamma hjärtat.

Nu ska jag dricka upp mitt tee med honung
så jag blir fri hostan och ont i i halsen och
sedan lägga mig i sängen och kolla på
tv innan jag ska sova.
Japp jag lägger mig tidigt för att orka
en hel dag.

Kram Kram

=)

Det bästa och vackraste Jag har <3


Kommentarer
Postat av: linda

hemtjänst e tufft det!! lyckas jag med lappen ska jag söka dit jag :)

2009-11-04 @ 23:32:09
URL: http://frupetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0