30 års present?


Nästa år fyller min kära sambo
30 år, vad ska man köpa eller
göra för honom?

Jag tror redan jag vet vad det blir,
fixa barnvakt och mysa på hotell
tillsammans och gå på bio kanske?
Ha ni några förslag så skriv gärna.
Peter läser inte bloggen så det är
bara att skriva.

Men den bästa presenten kommer han
ändå få nästa år, vad det är får ni vänta
med tills veckan e slut ;)

KRAM KRAM

love

Dagen då vi förlova oss <3

lill peter =)
Peter då han va liten, man se lite små drag
där att Eddie är lik sin pappa =)


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Tack för underbara ord finaste du!!!

you made my day :-)!



tycker du har jättebra planer för din mans 30-årsdag! Fredrik fyller ju 25 så jag hade också gärna gjort nåt liknande för honom men det är nog lite krångligt med lillen då :-)



Många kramar!

2009-10-25 @ 22:34:44
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: britta

nu ser man ju vem eddan är lik kanske han vill upp på södra berget o mysa när han fyller 30 år. det är inte så tokigt kanske

2009-10-26 @ 16:31:15
Postat av: Anonym

Eddie och Peter är ju som kopior!!! :)

2009-10-26 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0