Fredags Mys =)


Idag låna Jag pappas bil, skjutsa Peter på
jobbet (travet).
Sedan hämta Jag Kajsa för vi skulle på
Birsta, där shoppades det lite.
Sedan åkte Jag å Eddan till Indal,
åt middag och sedan hem.
Eddie sov i bilen påväg hem så
han va vaken till 20.30 ikväll så kanske han
sover längre i morgon =)

I morgon ska vi till FarFars grav, 5 år sedan
han gick bort.
Uscha vad fort tiden går,
tänk om han fått varit med nu.
Åååå saknar honom så otroligt
mycket, alltid snäll och glad.
Gjorde inte en fluga illa, världens snällaste.

Nu ska Jag mysa ner mig i soffan och
vänta på Peter som kommer hem snart.

Kram Kram

<3


Kommentarer
Postat av: Pia

Anders ska vara hemma januari ut, sen va det ju tänkt med dagis men får nog ingen plats så vi får se hur vi löser det då! Jag jobbar i frukosten på ett hotell... Du då? Börjar också snart eller? Du hinner inte jobba så länge innan du ska gå nästa gång =) Kram

2009-10-31 @ 16:33:01
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/
Postat av: Tulay

Jag måste få gratulera.. har missat att du är gravid. Va kul. När är du beräknad?



Syskonvagnen är en Urban jungle Baroque 09. Är du intresserad av sånna?

2009-10-31 @ 21:38:01
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0