Helg =)


Tråkigt väder ute, uscha..

Eddie ha börjat blivit så besvärlig då
han ska sova, skriker och grina och är
helt hysterisk.
Förut gick det att lägga honom så somna
han själv, men nu ojojoj.
Tar ca. 2 timmar innan man får han
att sova, ändå är han jätte trött.
Vet inte vad man ska göra!?!?!?
Men han är väl inne i en period kanske
och Jag hoppas att detta blir bättre.

I morse ringde en tjej från bemmaningen
och Jag ska börja jobba inom hemtjänsten
i stan, känns jätte bra.
Får man köra bil också, passa ju perfekt
nu när man nyss fått körkort.
Ha lånat pappas bil 2 dagar och åkt lite,
jätte skoj att köra =)

I helgen hade vi tänkt att åka till Mamma Å
Kalle, men det blev inte av så vi får åka
upp en annan helg.
Lillasyster ska komma hit istället, hon
fråga för en liten stund sedan så Jag ska
möta henne i stan sedan så åker vi hit.

Fundera på Jul också, tänk om Jag får schema så
Jag måste jobba julafton?
Det vill Jag inte, eftersom Jag ha Eddie.
Men samtidigt förstå han ju inte så mycket
nu, men vill ändå inte jobba julafton.
Isåfall ska Jag ta ut en Mammadag och
hoppas att Jag får det.
Dom kan inte neka Mamma dag men
eftersom Jag kommer va lite sent ute så
kanske Jag inte får det.
Jaja det återstå att se.

Vill så gärna ha en bil nu när man ha körkort,
men det är mycket utgifter också.
Men man kanske kan hitta en billig bil =)

Eddie ha lärt sig att när man säger:
Klappa händerna så gör han det =)
Sedan leker han titt ut med händerna
ibland eller om han håller något i handen
så bruka han också göra så =)

Trevlig Helg, Kram Kram

vadå lik pappa? =)


<3


Kommentarer
Postat av: Karro&Oliver

Dom var här ang. olyckan med vagnen och bemötandet ifrån babyproffsen. :-)

Postat av: linda

Hej! Kan du designa bloggar? Skulle vlija ha ett nytt utseende..

Kram gumman.

2009-10-19 @ 17:53:21
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0