Fredag Den 18:e September 2009!!!


Eddie sover och vi glor på tv.
Peter va på sjukan igår, haft ont i
tummen flera dagar så igår ringde han.
Efter massa tjat från mig =)
Så han fick åka in dirket och dom skar
upp lite i tummen och så ska han dit i morgon
igen för att dom ska kolla hur det ser ut.
Han ha fått pencillin också som han ska
äta i 10 dagar.
Skulle jobba idag men kände igår att
det inte skulle gå så han ringde "chefen" men
inget svar men så idag bestämde han sig
för att jobba iallafall.
Det är ju bra eftersom det blir bra med
pengar.
Så Jag å Eddie skulle träffa syster men
nu orka hon inte, så vi åker till Farmor istället.
Men åker hem vid 16 för Emma och hennes Pappa
ska komma, för Emma ska kanske köpa våran
gamla vagn.
Den är ju trasig men dom kanske man laga
den, så om det går att laga så köper hon den.

Va ner nu och kolla på den och fixa till liften,
ååå det gör ont i hjärtat att sälja den.
Men vad ska vi med den till egentligen när
vi ha en annan, men tycker den är så
fin och jag trivdes kanon med den vagnen.
Men men så är det och hon behöver den bättre
än oss =)

Kommer inte in på msn, man måste installera
den nya versionen och våran dator är
knäpp så tänker icke göra det.
Putte ska få fixa den nästa gång vi ses,
för han är expert på datorer.

Förresten förra veckan då vi va på
Birsta med Mamma och Svärmor
så fick Eddie äta köttbullar, potatis, sås
och lingonsylt med mig och det älska han.
Skönt när han kan äta typ samma mat
som oss, igår fick han äta korv i ugnen och potatis
mos eftersom vi åt det och det va verkligen
en höjdare för gud så han åt och smaska.

Nej ska ta och packa skötväskan
och göra mig klar för att åka.
Eddie ska bara vakna och äta så åker vi.
Kram Kram

piano killen =)


Kommentarer
Postat av: linda

åh jag längtar tills alina får börja med mat hon med ... stor han blivit eddie....

2009-09-18 @ 12:41:09
URL: http://frupetterssons.blogg.se/
Postat av: linda ruda

En fredags kram till er.

2009-09-18 @ 15:39:24
URL: http://lindaruda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0