Gifta oss eller flytta?


Hehe nej nej det är inte så...
Eller Jo det ska vi men inte
än iallafall och det är inte det Jag
tänkte berätta..
Så det är bara att fundera vidare
DU som kommentera anonymt och
inte "våga" säga vem du är...

Vi hade främmande av Syster och
Ruttan ikväll, dom åkte för ett tag
sedan.
Vi drack kaffe, skrattade och
torkade tårar :(
Det löser sig Gumman <3

I morgon tänkte Jag åka
på stan och kika lite, skönt
att gå ensam i lugn och ro.
Fast det är ju lugn och ro med
Eddie och Peter också när dom
är med men de är skönt att gå ensam.
Eddie fick en slant idag av "Tant" Anky så
tänkte Jag skulle hitta något till honom.
Roligt för Peter och Eddie också att få umgås ensam,
det händer inte så ofta vi gör något utan varandra
så det är skönt dom gångerna man gör de.

Nej nu ska Jag ta och se på tv med min "blivande"
Make *LER* och sedan hoppa i kojs och sussa sött.

Pöss å Kjam //Blivande Fru Brandin ;)

coolingen =)

Eddie Min Son och "Snart" Storebror ;)
<3


Kommentarer
Postat av: Pia

Ja det är verkligen skönt! Nä det va inte så jobbigt, visst det är inte kul när dom skriker men det var nödvändigt! Skönt för hennes egen skull med att få sova bättre!



Va söt han är Eddie! =)

2009-09-09 @ 10:01:32
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/
Postat av: tess

åh! ska eddie få ett litet syskon? :D

2009-09-09 @ 15:51:34
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0