MåndagenDenSjundeSeptemberTjugohundranio


Denna vecka får ni nog veta
vad som hänt =)
Fast Jag kan hålla mig ännu längre också,
det är så skoj när folk är nyfiken och man får
höra olika saker hela tiden vad folk tror Hihi.

I morgon ska vi dejta med Johanna och
Hannes på stan, ska bli jätte roligt.
Sedan på Torsdag börja vi 4 babysång
och det längtar Jag och Eddie verkligen till.
Ska bli skoj att komma ut och träffa
andra mammor och sedan gör ju saken
ännu bättre att vi ska dit med Johanna
och Hannes =)

coolingen =)

eddie <3

hehe sötnosen <3

Mamma å Pappa Älskar Dig Eddie.
Du är det BÄSTA vi har, utan dig
är världen inte hel och du gör våra
dagar till dom bästa och minnesvärda.
Tack för att Du finns Nils Peter Eddie <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi, jag tror att ni ska gifta er eller kanske flytta :)

2009-09-07 @ 22:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0