Tandvärken kom tillbaka :(



Kunde inte somna igår, så gick ner
till Moster för att få en starkare värktablett
men då försvann värken =)
Kände inget i natt och inte på hela
dagen men nu för 1 timme sedan kom
den tillbaka så tog alvedon och ipren och
det ha släppt lite.

Fundera fortfarande på i helgen hur
vi ska göra, vet att vi kommer sakna
ihjäl oss efter Eddie och 2 nätter första
gången man lämna bort honom känns
alldeles för länge :(
Så får fundera ett tag till hur vi ska göra,
Jag vet att MammaMormor och Kalle
kommer ta så bra hand om Eddie, så
det är inget att oroa sig för men
ändå så gör man det.
Hur som helst så kommer dom hit iallafall
på fredag, ska bjuda dom på middag och
Peter ska jobba =)

Nu ska jag kika vidare och sedan
glo på tv innan sängen vänta.
Kram Kram

9 månaders dagen =)

<3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, jag öppnades oxå bara till 2 1/2 sen stod de still. Nej, nästa förlossning ska vara normal. Absolut inge snitt.

Vill veta hur de känns att föda barn. Nästa gång vill jag ha tvillingar, haha!

2009-09-02 @ 21:35:46
URL: http://emlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0