Fredag!!!


Eddie är sjuk, feber, ögoninflammation
och jätte snorig lill gubben.
Sov dåligt i natt och nu ikväll somna han men
vakna på en gång så han fick lägga sig i våran säng
och somna direkt.
Vi hade inte ätit middag så gjorde pizza, mums mums.

Vi gjorde ett ultraljud i onsdags och nu
vet vi könet också, vi va så nyfiken så
kunde inte hålla oss från att fråga.
Visst hade det varit skoj om det blev
en överraskning, men samtidigt skönt
för nu kan man "planera" mera och
vi är sååå lyckliga =)

I helgen blir det lugnt, bara vara hemma
och rå om varandra och se till så att Eddie
blir frisk.
På måndag ska Peter börja plugga,
han ska plugga upp betygen och det
kommer ta 4 veckor till att börja med och
sedan får vi se om det behövs längre.
Han vill inte men eftersom AF säger detta så
måste han ju för att få pengar,
så nu kommer det bli tomt då Eddie kommer gå på
dagis, men skönt också då får jag ensam
tid bara för mig själv =)
Ska sova sova sova hela dagarna och vila riktigt.
Det är inte långt kvar nu tills bäbis kommer och
då behövs det vila och sedan så sover man
dåligt på nätterna eftersom Eddie sover med oss.
Jag hoppas att denna period han är inne i nu
snart är över, detta tar knäcken på en
men samtidigt så är det mysigt också men
det funka inte i längden.

Nej nu ska jag sova, ha sådan huvudvärk.
God Natt!!!!

=)


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

stackars liten :( usch att vara sjuk. hoppas han blir frisk snart så han får vara ute i det fina vädret

2010-04-24 @ 13:05:53
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0