Namn???????


Varför ska det vara sååå svårt med namn åt bäbis?
Jag ändra mig fram och tillbaka hela tiden, men
nu ha jag ändrat mig för sista gången.
Jag ha gått med på pojk namnet som Peter så
gärna vill ha och då får Jag bestämma flick
namnet helt själv.
Fast jag kommer ju ändå ta något som känns
bra för Peter, ha 2 namn det lutar åt så
blir det en flicka så får jag välja då.

Är det aldrig någon som läser min blogg?
Nästan aldrig någon som kommentera längre..
TRIST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej ja visst är det svårt med namn :) Svårast är tjejnamn tycker jag. Synd att öppna har stängt nu vore kul å ses allihopa igen nån gång nu när barna blivit så stor :) Ha de bra...

2010-04-08 @ 09:13:31
Postat av: Jonna

hihi jag läser, är dock väldigt dålig på att kommentera :( kram

2010-04-08 @ 10:35:02
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0