Ultraljud...


Vi va till barnmorskan igår och allt va bra,
fast eftersom jag snusa (dumt jag vet) och ha
gått ner i vikt så ska vi få göra ett tillväxt ultraljud
för att kolla så att bäbisen växer som den ska.

BM sa att det va ingen fara, eftersom jag känner
sparkar väldigt väl nu men ville försäkra sig och
framför allt oss så vi slipper vara oroliga.
Känns himla bra, Jag vill ju göra ett till ultra.
Kanske man kan se könet denna gång, fast vet inte
om jag vill veta nu heller när det är så nära.
Roligare med överraskning =)
Men OM vi får veta blir det iallafall en överraskning
för alla andra, för vi kommer inte berätta för någon då.

Peter gick och hämta Eddie på dagis och sedan ska han
handla till middagen, SALLAD gott gott.
Nu är det helg för lilleman också, dagis på tisdag nästa gång.

Fick hem papper idag om i sommar, hur han ska gå på
dagis då och han kommer att få vara ledig i 4 veckor =)
Hemma och mysa med lillebror/lillasyster måste han
ju få vara, sedan kommer dom slå ihop med en annan
förskola och det känns inte helt bra.
Men 2 veckor med en annan förskola får det bli och
skulle det inte funka får han vara hemma =)
Det är inte mer med det, först tänkte vi ha honom
hemma 6 veckor men tycker det blir så lång tid för
honom att vara hemma och sedan ska han börja igen
så kanske det blir knas och måste ha "inskolning" igen.
Fast jag tror inte det, men man vet aldrig.
Så han ska få vara ledig samtidigt som mormor ha
semester så kan vi vara där också, morfar är även ledig då =)

KRAM KRAM

=)

Sötnosen =)


Kommentarer
Postat av: Snart pappa.

Hej såg din kommentar nu! Jag måste säga desamma om din blogg som du sa till mig. Den gär gillar jag skarpt och jag kommer självklart börja följa din blogg samt lägga till dig på bloglovin så jag hänger med i svängarna på vad som händer :) Hoppas det är bara bra med dig och familjen. Roligt med tillökning, :D

2010-04-17 @ 07:22:11
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0