Dop!!!


Nu är kyrkan och prästen bokad,
den 16:e oktober kl, 16 i selångers kyrka
döps Kent Peter ELVIS Brandin =)
Efteråt ska vi hålla till på travrestaurangen
där vi kommer bjuda på middag och tårta *LÄNGTAR*

Peter jobbar ikväll, började kl, 13 idag.
Haft besök av Johanna och Hannes dom
åkte hem vid halv 7, Eddie somna vid 19.45 =)
Elvis sover i vaggan men ska snart äta kvälls
målet och sova för natten han med.
Får se om Peter ska jobba i morgon,
visst pengarna behövs men nu vill jag ha honom
hemma i morgon.
HATAR verkligen då han är borta på kvällen,
finns inget värre.
Natta Eddie medans Elvis skriker,
men ikväll satt jag Elvis i bilbarnstolen och han va
tyst hela tiden så det va bra =)

<3

Älskar er <3


Kommentarer
Postat av: Mirenaa

Ta chansen o var med i min tävling om vem som blir Veckans blogg!

2010-08-14 @ 18:19:03
URL: http://mirenaa.blogg.se/
Postat av: Jenny och Matilda

Bilbarnstolar är bra till mer än att åka i bilen i:). Hoppas dopet går bra!!

2010-08-14 @ 18:56:57
Postat av: Rikke

Men heeeej, jag har inte kommit in på din blogg förut.. inte haft lösen!Men nuuu kan jag!



Tack sååå mycket för dina kommentarer.. ska ge mig in i din blogg mer i morgon har sååå förbannat ont i skallen.

Nu ska jag och Isa se en film och Isa ska ta sig sin första öl på över 1 år...:) hihi



Stooor kram!

2010-08-17 @ 22:13:14
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Rikke

Tänk att jag sa att blir de en pojk så blir de en Elvis...

Nästa gång är de min tur att va gravid... blir de en pojk blir de en Elvis:)



Fy fan jag älskar de namnet!

Ni har gjort ett schysst namnval!



stort grattis oxå, han är jätte sööööööt!

Låter som en lång förlossning:(

kämpigt!Men de gick ju bra iaf!

kram

2010-08-18 @ 11:45:22
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0