Dag 05 – Vad är kärlek?


Ja vad är kärlek?

När jag träffa Peter 2006 trodde jag att jag visste
vad kärlek va, men det visste jag inte.
Han fick mig att inse vad kärlek är.
Han älskar mig precis som jag är och han
vill inte att jag ska vara någon annan utan
precis som jag är THERESE BRANDIN.

Jag älskar min Man så otroligt mycket,
skulle göra precis allt för honom och då
menar jag ALLT.

När vi fick barn kom det en annan sorts
kärlek, en kärlek som inte går att beskriva i ord.
När man ser sina barn så blir man så varm i hjärtat
och man vet inte vad man ska göra för
att dom ska förstå.
Våra barn är 2 år och den minsta 5 månader, så än
förstår dom inte men vi visa dom kärlek varje dag
och säger ofta att vi älskar dom och pussa och kramar dom.

För mig är kärlek när man älskar en människa
precis som den är.

Jag älskar mina barn och min man, ni är mitt allt.
Utan er är det inget liv, tack för att ni finns <3

<3
pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0