Snart Helg!


Och det ska bli så himla skönt, jag får aldrig
sova ut så i helgen ska jag göra det.

Ha ju glömt att skriva om julen, den tillbringa vi hos min
bror och hans familj och fick då även veta
att jag ska bli faster igen och eddie och elvis
ska få en till kusin =)

Tomten kom och barnen fick mycket klappar,
elvis lite mindre men dyrare och eddie han
fick nog 40 paket.
Ha lagt undan en del som han kan ha sedan,
för det va saker han är lite för liten för än.

Eddie fick:
Kläder
Musse och Mimmi + bil
Leklera
Leksaks mat
Bilar
Filmer
 
Massa mer men kommer inte på nu vad det va.

Elvis fick:
Kläder
Stol (lika som Eddie har)
Leksaker
Gåstol (men den fick han i före)


Snart nyår också, den ska "firas" med grannen och
hennes 2 barn.
Vi ska äta gott och inte göra så mycket annat.
Det blir ingen alkohol, en cider och öl bara.
Barnen kommer ju sova innan 12 och säkert vi med.
Jag tycker inte att nyår är något speciellt, jag bryr mig
inte speciellt mycket.

Detta år ha varit underbart.
Elvis kom och Eddie blev/är en underbar storebror.
Vi döpte Elvis och överraskade alla (nästan) men
att gifta oss, ett underbart år och jag hoppas att nästa
år blir lika bra.
Kanske händer en och annan sak vem vet ;)

ÄLSKAR ER <3

<3

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0