3 år förlovade =)


Det ha VI varit idag <3

Lämna Eddie på dagis och det va
inte roligt, han grina och ville upp
till mig igen.
Men Fröken sa att det va lika bra Jag
gick och sagt och gjort så gjorde Jag det.
Kom ut och grina, tycker det är så hemskt
att behöva lämna honom då han grina.
Vi åkte på IKEA och Jag ringde direkt då vi
kom dit, allt gick så bra och han va glad igen =)
Vi gick där ute ett tag, kolla på Syskon vagn och
ha hittat den vi vill ha.
Men ska kolla på blocket om vi hitta någon där.

Sedan åkte vi och hämta Eddie och tror
ni han ville komma?
NEJ, han skulle till Fröknarna hela tiden
och ville inte vara med Mamma.
Hehe skit ungen, sedan stod Jag å prata med
Fröken A och hon sa att det går så bra med honom
och han är så underbar och go hela tiden.
Det är bara när man lämna han som han är
ledsen och det går över direkt så det känns skönt.
Sedan åkte vi till Bredsand och hälsa på familjen
Rytkönen/Mykkänen (stavning?)
Där bjöds det på go fika, jätte fin lägenhet vill också
ha så stort och fin lägenhet.

Nu sover Eddie, han va så trött så han
soman direkt efter vällingen.

KRAM

kompisarna =)

Små grabbarna som nu är Stora
och leker för fullt tillsammans =)


Kommentarer
Postat av: Karoline&Oliver

Tack så mycket=)

Postat av: Angen

nää de är inge roligt =(

blää...



huga, lillbubben...vad de ska klias!?'



Kramar

2010-02-19 @ 09:32:22
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0