Eddie går och går =)


Det är full fart på Eddie nu, han är så
duktig på att gå =)
Våran stora kille.
I morgon är det dagis och vi ska
passa på att gå ner i förrådet med lite
saker och sedan städa ordentligt.

Jag blev hemskickad från jobbet idag,
dom tyckte inte Jag skulle jobba eftersom
Jag är sååå förkyld så gick hem och är hemma
i morgon så får jag se hur det känns i morgon.

I fredags efter jobbet åkte Jag med Pappa
upp till Indal för att låna hans bil, käkade
där och åkte sedan hem till familjen <3
Lördag åkte vi på dollar och sedan hälsade
vi på morbror med familj och mamma å kalle.
Igår va vi till Indal för att gratta pappa i efterskott
och lämna tillbaka bilen men fick låna den igen.
Idag sa pappa att jag fick ha den några dagar
så det är skönt =)

Ha fått tag på en egen bil vänta bara på besked
så får vi se hur det blir, skönt med egen bil.

Ha även fått en hel kasse med kläder åt
bäbis av Kajsa, det är ju tjej kläder så blir
det ingen tjej får någon annan kläderna.
Jätte fina kläder tyckte vi att det va så dom
kommer passa bra åt lilla E i sommar
om det blir en tösabit.

Nu ska jag kika vidare, ha det bra.
Kram Kram

eddie och farmor =)

Eddie myser med Farmor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0