Lördag =)


Vaknade kl. 9.30 idag, underbart att Eddie sov så länge =)

Klev upp och fika, sedan fick Jag å Syster ut
med sopor och boka tvätt stugan.
Hade så mycket tvätt, så den är på tork nu.
Hon åkte vid strax innan 3 och så ha Johanna
och Hannes varit här =)
ÄNTLIGEN träffades vi igen, det är svårt
när vi båda jobba och boka in någon men
som sagt nu idag blev det äntligen av.
Eddie va lite små elak med Hannes,
gav tillbaka för gamla synder hehe.

Ikväll börja melodifestivalen, men vet inte om
vi ska se det känns inte så lockande.
Tror vi ska se en film istället.

Jag är så nyfiken nu också vad det är för kön,
tror jag ska ringa på måndag till en privat
tjej här i stan som kan kolla =)
Igår prata vi namn IGEN, nu är vi oense igen.
Så nu tänker vi inte diskutera detta mera,
utan det får komma när bäbis kommit lika bra.

Nej nu ska jag mysa med Eddie som är
trött, han ha inte sovit något sedan han
klev upp så får se om han ska sova en
stund samtidigt som det är lite sent för det
då han ska sova för natten om ungefär 3 timmar
får försöka hålla han vaken tills dess istället.

Haha läste precis en sak, snacka om pinsam
människa men men är man så är det
inget man kan göra åt.
Jag tycker det är så roligt att det blivit som
det blivit, rätt åt dig och jag hoppas du
får det kämpigt.

Kram Kram

=)

Älskar min familj, finns inget bättre.
En familj som det ska vara <3


Kommentarer
Postat av: mormor

elsa är fint

2010-02-07 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0