Nu ha det hänt =)


Jobbade idag och kom hem vid halv 6 tiden..
Ha gått himla bra att jobba, i morgon
jobba jag bara till 12 =)

När jag kom hem stod Eddie i fönstret
och vinka =)
Han ha nu stått själv väldigt länge men inte
vågat gått, så nu ikväll tog han ett steg och
sedan ett till.
Sedan åt vi middag och efter det tog
han 14 steg =)
Så nu är han på god väg, han blir
såååå stolt och skratta och klappa
händerna.
Nu är han stora pojken, jag som trodde
att han skulle börja gå då han va typ 2 år.
Men nu så går han och det kommer gå fort
nu och snart springer han =)

I morgon kanske min lillasyster kommer och
stanna tills på lördag =)

Nu är det tv och slappa sedan sova
så man orka upp i morgon, kram kram

=)


Kommentarer
Postat av: Pia & Nathalie

Duktiga Eddie! är så kul när dom lärt sig gå, ser så roligt ut!

2010-02-05 @ 09:22:04
URL: http://nathaliehamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0