Nyttiga Familjen =)


Hehe ja det kan man säga att vi är nu.
Peter ha ju diabetes och i och med operation
så blev han sämre och sämre, sockret va tok
högt och nu är han insatt på insulin 5 gånger om dagen.
Så nu är det inga gosaker som gäller, mycket grönsaker
istället och det är ju bara bra =)
Så nu ikväll ska vi fika äpple och morötter, hehe men
det är gott och det är bara bra så man inte äter massa skit.
Visst ska han kunna äta gott en dag i veckan, men
inte nu första veckorna innan han får ordning på sockret
riktigt.

I morgon kommer MammaMormor och då
ska vi åka och handla med henne, ha dåligt
med mat hemma och så måste vi handla
grönsaker och frukt =)

Eddie är hemma denna vecka han ha feber, så
jag vabba denna vecka.
Känns trist men men man måste ju, Peter är ju
sjukskriven till den 9:e mars så då får han inte
vara hemma med Eddie så därför är jag hemma
men det grina jag inte för.

Så till veckan blir Eddie på dagis heltid, han ha rätt
till det då jag jobba heltid och Peter är sjukskriven.
Det känns inge roligt att lämna han vid halv 7 på
morgonen och hämta han efter 17 men vad gör man?
Det är ju så, det är ändå bara nästa vecka
och veckan därpå 2 dagar, sedan är det ju som
vanligt 5 timmar 3 dagar.

=)

Eddie på dopdagen =)
Snart 1 år sedan.


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Så söööt :-)

Elion blir 4 månader nu den 6e!



KRAM

2010-03-03 @ 21:24:34
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0