Operation..


Peter och Jag åkte ju in på sjukan igår,
där sa dom att dom skulle operera Peter
och tiden gick och inte läkare kom så
P sa åt mig att åka hem och sova kl. 1 på natten.
Sedan kl. 3 ringde han och sa att han blir kvar över
natten för att opereras idag, i samma veva vakna Eddie.
Så i natt ha man sovit som en kratta..

Vid 1 tiden idag åkte jag upp på sjukan för
att hälsa på Peter och vilken syn, stackarn hade såååå
ont och helt slut och trött.
Stanna inte länge då han va så trött och bara sov,
kom hem och då åkte mamma hem.
Sedan la Jag å Eddie oss och vila, han ha feber.
Sedan ringde Peter vid 16 tiden och sa att operation gått
bra och han mådde mycket bättre =)
Så då lossna stenen i hjärtat så jag kunde
koppla av igen.
Han vill komma hem så får se vad läkaren säger,
men jag tror han kommer få stanna tills i morgon.

Jag ska ju jobba i morgon men ringde och sa
som det va att jag måste va hemma eftersom Eddie
är sjuk och Peter ligger inne på sjukhuset.
Ingen fara dom förstod.

Nu går Eddie runt runt, ska väl ta och leka
lite med honom, min energi är borta men
måste för hans skull.

Älskar min familj över allt annat, utan
er vore jag ingenting.


=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0