Måndag..


Men känns som Söndag för att man är ledig idag..
Eddie är omöjlig, drar i lampan och man
säger åt han men tror ni han lyssna NEJ.
Tar bort han därifrån och så skratta han
och går dit igen..
Jag ha så svårt att hålla mig för skratt också,
måste lära mig det för han tror ju jag driver med honom.

Igår va Kajsa och Angelica här =)
Eddie och Angelica myste tillsammans
och det va såååå gulligt.

<3

Kärleks paret <3

Nu är Peter och handla, vi ska äta hemma
gjord pizza och sallad idag =)
Är helt tokig i det, sååå himla gott.


<3

Eddies Syster eller Bror =)
Är ni nyfiken vad det blir???

KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Rikke

Heeeeeeejje!

Vet ni vad de blir?

Måste kolla närmare på din blogg!



Vi har tid den 28e och kan dom se vill vi veta vad de blir!

Spännande och nervöst!

Man är ju rädd att dom ska se nått annat knas...



Isa har känt av som bubbel i magen men inget som hon kan säga "De är bebisen", hon kan inte säga tat de är bebisen med 110% de känns som gaser bubbel säger hon!hihi



Den 20juni har dom sagt, MEN vi får se om de blir nått ändrat när vi är där den 28e.

När är ni beräknade!?



Jag hoppas att vi får en jänta för där är vi mer lika när de gäller namn!

Pojke är dessvärre svårare, jag vill ha en Elvis medans hon lovade sin pappa innan han gick bort att döpa barnet efter han...PEDRO!

Och de kommer mitt barn ALDRIG att få heta.. i andranamn visst... men annars NEJ!



De är svårt med namn.. jag vill ha nått norskt/svenskt medans hon vill ha ett spanskt...

Sen kommer vi till de där med uttal...suck



De är svårt som fanken!

Har ni förslag?



KRAMIS

2010-01-19 @ 14:26:36
URL: http://rikke84.blogg.se/
Postat av: Karoline&Oliver

Ja tiden bara springer iväg.

Han går nästan helt nu :-)

Men det har tagit lite tid.

Går Eddie?



Vilket datum är ni beräknade?



Tack , nä huua nu har man varit sjuk förlänge !

Kram

Postat av: Anonym

vilket sött litet par

2010-01-25 @ 16:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0