Peta i näsan


Nu undra ni säkert vad jag mena?
Jo det ska jag berätta, Eddie ha nämligen
börjat peta sig i näsan.
Det ser så himla roligt ut, hehe.

Han är sååå stor, mammas hjärta.
Han förstå vad man säger och fråga man
om han vill bada får han världens fart
mot badrummet och säger Ja och ställer sig
mot badkaret och vill bada =)
Han går inte än, men idag så släppte han min
hand och stod helt själv i ca. 5 sekunder.
Det börja närma sig och när han börja dagis
kommer det gå fort och då kommer han
börja gå.

Är i 17+2 =)
Ultra nästa fredag och vi ska kolla
kön om dom vill säga och kan se.
Vi kommer inte överens om namn,
Peter sa att han kunde säga 3 pojk namn
och jag fick välja ett av dom och så
får jag välja tjej namn helt själv =)
Låter ju kanon, men då vill jag inte
ha något av pojk namnen han säger.
Men tjej namn är bestämt nu iallafall
nu gäller det bara att övertala Peter och
gå med på något av mina pojknamn.
Jag ska ha på E och ha 3 pojknamn och han
får så lov att välja något av dom =)
Han fick ju ändå sin vilja igenom med Eddie
så nu är det inte mer än rätt att jag får bestämma.

I morgon ha jag semster =)
Då ska Jag å Johanna shoppa på
Birsta skoj skoj.
Kram Kram

=)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0