Ultraljud =)


Idag lämna vi Eddie på dagis, sa hejdå och gick.
Det gick knon bra =)
Åkte på ultraljud och allt är bra med bäbis,
kunde inte se vad det blir för den låg
med benen för hela tiden.
Men det spela ingen roll, allt är bra med
bäbis och det är huvudsaken.
När vi kom hem la vi oss och vila,
sedan innan vi klev upp prata vi namn.
Ha bestämt oss för Elton och Emilia nu =)

Jag gick och hämta Eddie på dagis,
han hade inte grinat något och det
känns himla bra allt funka
bra säger dom =)
Han hade sovit 1,5 timme och
ätit 3 portioner lasagne.

Nu sover Eddie och vi ska se på tv
och äta chips och dipp senare.
I morgon ska P jobba så Jag å Eddie tänkte
umgås med Marie och Amadea men är det kallt
så får vi avboka och ta det en annan dag.
Så isåfall ska vi gå ner till Kajsa, men hoppas
det är bra väder för va så länge sedan
vi träffa Marie och Amadea.
Hon fyller 1 idag, GRATTIS gumman puss å kram
från Eddie och Bäbis =)

Peter är helt säker på en tjej denna gång, 100 %
säker säger han medans jag är säker på en
till pojke så det ska bli spännande och se
vad det blir i JUNI =)
Jag längtar så fruktansvärt mycket.

Ha en bra helg KRAMIZ

eddie i magen =)

Eddie i magen <3
Ska fixa bilderna vi fick idag.


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

vilka fina namn! elton tycker jag också är så himla fint :-)



kram!

2010-01-15 @ 21:46:41
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

vad SKÖNT att allt såg bra ut förresten, det var ju det jag skulle skriva haha =)

2010-01-15 @ 21:47:08
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: vilka fina namn

2010-01-18 @ 00:44:35
Postat av: Rikke

Ja du ser, ni är iaf överrens om ett namn ni:)

Inte vi...suck!

Vi har tid kvar att tänka meeeeeeen allt jag säger säger hon NEJ till, allt hon säger säger jag NEJ till!

De är svårt!



Synd att ni inte kunde se vad de är för nått där inne... men men, ni kanske kan göra ett till försök lite senare?



Bamse kram igen

2010-01-19 @ 14:29:23
URL: http://rikke84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0