11 dagar =)


Idag blir Elvis 11 dagar.
Varit på BVC idag och han väger nu 4040 gram =)
Ha gått upp himla bra.

Eddie är på dagis denna vecka, sista
veckan innan han får semester.
Han älskar att vara på dagis så jag tyckte att
denna vecka ska han få gå så jag får
lite ensam tid med Elvis nu i början och få
in lite rutiner och sådär.
Visst det känns hemskt att lämna Eddie och så
är man bara hemma själv med lillebror,
men som sagt han älskar dagis och han får
leka av sig riktigt och det älskar han.

Peter ha börjat skolan igen, det går bra för honom.
Det är tufft för mig på morgonen själv med
barnen, men det funka bättre än jag trodde.
Det är ju lixom en vane sak också, bara Elvis blir
bättre på att ligga ensam och vara nöjd så kommer
det bli lättare för nu är han inte nöjd många stunder
då han får ligga ensam men det blir väl bättre med tiden.

Annars funka livet som 2 barnsmamma otroligt bra,
Elvis sover bra på nätterna och Eddie vakna tidigt.
Så man är trött men man orka iallafall konstigt nog.
Men ha man världens finaste prinsar så funka de <3

Elvis sover nu så ska slänga omkull mig på soffan
innan vi ska hämta storebror <3

elvis

Elvis <3


=)

Eddie <3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hihi va snosigt.....ja det är sjukt vad man kan anpassa sig! Men va gör man inte för barnen det är ju vårt allt :)

2010-07-06 @ 20:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0