12 dagar kvar..


I helgen va ju Eddie hos Mormor.
Han fick dock feber men han va pigg
och glad ändå, sov inte så bra natten till
söndag så Mamma fick känna på hur det va
att ha småbarn igen =)
På söndag åkte vi och hämta honom och gud vad
Jag hade saknat honom.
Det va otroligt skönt att få en helg bara Jag å
Peter, men himla tomt också.

Nu är Eddie på dagis och vi ska se
våra bästa år och sedan ska Jag vila lite.
Haft lite värkar till och från, om dom
ändå kunde stanna så vi får våran
bäbis snart =)
12 dagar kvar till BF.

På lördag får vi massa främmande,
Peter fyller 30 då så det ska bli skoj.
Om bäbis kommer innan får vi ha "kalas"
helgen efter för isåfall orka Jag inte ha massa
folk här för då vill Jag lära känna våran
nya familjemedlem först.

Igår va vi ute i lekparken tillsammans med
Kajsa, Anso och ungarna.
Himla skönt väder, men Eddie va inte så glad
på slutet han ville bara sitta i mitt knä
och mysa så vi gick hem och vilade istället han
va så trött.

=)

Gung Gung =)


Kommentarer
Postat av: mormor

det såg mysigt ut

2010-06-01 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0