Sjukstugan!!!


Ja tyvärr...
Eddie är sjuk igen, detta verka aldrig ta slut..
Hämta han på dagis igår och kom hem och då
va han sååå trött och varm, feber 39.7 :(
Men sov hela natten, men så i morse så ringde Jag jobbet
och sa att Jag inte kunde jobba.
Sedan fick vi en läkartid och Eddie fick pencillin,
så nu hoppas vi att hostan blir bättre så han
slipper ligga och hosta hela nätterna.
Så Jag blir hemma i morgon också,
va på dagis och hämta overallen och prata med
dom och dom sa att han kunde komma till veckan
om han är pigg men helst ger dom inte pencillin
på dagis så får se hur det blir då.

Ikväll ska vi se Luftslottet som sprängdes,
äta dipp och morötter =)
I morgon kommer Svärmor, hon ska gratta mig
som fyller år (fast jag fyller på tisdag).
Sedan på söndag ska Jag å Älsklingen gå på
Brolle Junior som jag fått av Mammamormor och
Kalle i present =)
Så MammaMormor kommer och ha Eddie medans.

Jag vill klippa mig, ha önskat mig presentkort när
Jag fyller år så ska jag klippa mig och kanske
färga håret och göra slingor.

=)

Äter själv, tacobröd med ost och skinka.
Sallad och ostsås =)


=)

Myser <3


=)

Såhär fin blir man när Farmor bjuder på kokosboll =)


=)

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0