Underbar Helg =)


Till att börja med vill Jag säga att det är
otroligt skönt med egen bil, vi hämtade den
i onsdags i Östersund åkte tåg upp och Eddie
fick vara med Momma och sova där.
Det gick kanon bra, han älskar att vara där.

I fredags va Eddie på dagis,
vi åkte och handla medans och
städa lite.
Igår när Jag vakna va grabbarna
ute, så jag diska och gick ut Jag med.
Eddie älskar att vara ute, han vill aldrig
gå in om han får bestämma.
Sedan åkte vi på ÖB och handla lite leksaker
som Eddie kan ha ute och sedan grillade vi =)
Idag va vi på Dop i Viksjö,
brorsans ungar döptes och det va så
himla fint och pojkarna va så duktiga och gott fika.

Peter fick även sin "dom" om skolan i fredags.
Godkänd på köksdelen med att laga mat och allt
sånt, men tyvärr inte godkänt i alla ämnen så
han ska läsa upp dom.
Troligtvis börja han med det den 21:a Juni, han ska
in på AF i morgon och prata med sin handläggare så
får vi se hur det blir.
Vore skönast om han fick börja efter sommaren, så
är vi hemma båda två när bäbisen är nyfödd men men
Jag klara det själv också och Peter måste ju göra detta
för att få ett jobb.
Det kommer bli tufft men Eddie ha ju rätt att vara på
dagis 15 timmar i veckan.
Han ska få sommarlov 4 veckor iallafall, om han inte
ska få vara hemma längre det får vi se.
Han älskar ju dagis och vill inte följa med hem då man
ska hämta honom, så han lider inte av att vara på dagis
men han ska få vara hemma iallafall och mysa med oss
också så han inte känner att han bli lämnad på dagis
medans bäbis får vara hemma och mysa med oss.
Kommer bli mycket avundsjuka men vi ha sagt att
Eddie måste få någon dag i veckan då de är bara han
som gäller, det vill säga att Peter tar med honom och
hitta på något skoj bara dom och så Eddie och Jag också
fast det bero ju på om jag amma.
Ammar Jag kan Jag ju inte åka iväg med bara Eddie, det
får bli när Jag ammat klart isåfall.
Jaja allt löser sig när bäbis har kommit.

Vi längtar så himla mycket nu, de är inte
många veckor kvar nu och längtan är enorm.
Kom ihåg när vi skulle få Eddie, då hade Jag mycket ont
denna vecka och då gick det sakta.
Nu ha jag inte lika ont och veckorna rusa iväg.

Nu ska jag se ballar av stål sedan sova.
Kram Kram

=)

Älskar mina prinsar av hela mitt hjärta,
kommer alltid vara vid eran sida.
Puss på er båda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0