Dag 1 - Presentera mig själv =)


Therese Brandin heter Jag, född 1985 i Sundsvall.
Uppvuxen med mamma, pappa och storebror.
Dom flyttade ifrån varandra då jag va 5 år, tror jag.
Bodde varannan vecka från början men då jag började
skolan valde jag att bo med pappa som då
bodde i Indal med sin tjej och hennes son.
Tillsammans ha dom 2 barn och jag
ha därmed 2 småsyskon på pappas sida.
Skolan gick bra och jag ha väl en rätt så
vild tonåring ;)

Gymnasiet började och jag gick omvårdnadsprogrammet,
träffade en kille och vi va tillsammans i 2 år och
gick sedan åt varsitt håll då han va en mammagris
och lyssnade bara på sin mamma.
Jag blev givetvis sårad och mådde dåligt och dessutom
i samma veva höll min farfar på att gå bort,
jag festade jämt med mina äldre kusiner och träffade
då en mycket äldre kille och vi blev tillsammans.
Min farfar gick bort och det va en tuff period,
tyvärr tog spriten över mitt liv och jag drack ännu mera.
Farmor hade det tufft så jag bodde med henne, men
det gick inte i längden så jag flyttade till killen men det höll
inte länge så jag skaffade mig en mysigt liten etta.

Levde livet och skolan rullade på, studenten närmade sig och
det va ett minne för livet =)
Kort efter studenten träffa jag en kille men det höll inte länge,
en konstig kille men men så är livet.

Jag jobbade mycket efter skolan på ett boende och trivdes bra,
festade mycket med en kompis och livet va underbart.
Livet festod att jobb, jobb, jobb och festa typ =)

Vintern 2006 träffade Jag en kille PETER och vi träffades så fort
vi kunde, han bodde i östersund.
Vi blev tillsammans och han flyttade hit till mig mars 07
och sedan dess är jag världens lyckligaste FRU ;)

Vi ville så gärna ha barn och försökte länge men sedan sa
vi att händer det så händer de =)
Jag fick fast jobb i februari 08 och i mars samma år
blev jag gravid =)
EDDIE föddes 22:a november 08.
Livet som mamma hade då börjat och det va tufft i början,
jag mådde dåligt hemskt dåligt och fick hjälp men det tog inte
lång tid innan jag va mig själv igen =)
Började att jobba 1:a november 09 och va då gravid med
vårat andra barn som beräknades komma i juni 2010.
Så jag jobbade fram till april och på midsommarafton föddes
ELVIS.

Första tiden som 2barnsmamma va tufft men otroligt
härligt att se Eddie älska sin bror.
Peter hade börjat plugga och va hemma 1 vecka
och sedan fortsatte skolan.
Sommaren detta år jobbade han mycket och jag
va ofta ensam med barnen, tufft men otroligt underbart.
Min mamma ställde upp otroligt mycket och det tacka jag
henne så mycket för.

Vi började planera dop för Elvis och vi skulle gifta oss
och ingen visste =)
Otroligt roligt att se allas miner, det glömmer jag aldrig.

Så nu är Jag gift och har 2 underbara barn
som jag älskar över allt annat på denna jord.

Blev kanske lite väl långt, men men =)

=)

Fru Brandin =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0