YES =)


Jag är sååååå glad.
Idag fick vi rusta katalogen och jag såg direkt
mina dröm tapeter till köket, eller det fanns typ
3 stycken olika att välja mellan.
Ringde direkt pappa och fråga om han kunde tapetsera
och det kunde han och sedan va jag tvungen
att ringa dom vi hyr av och jag fick tapetsera om =)
Bara det va ett proffs som gjorde det och min
pappa är ju det plus att han jobba åt dom vi hyr av.

Prata med Peter också och han tyckte tapeterna va fina,
men sa att vi kunde kolla bauhouse först så det ska
vi göra och finns det inga där kör vi på rusta.
Jag är så heeeeet ;)
Vill ha detta klart nu helst, men det får bli då
pappa har tid och dessutom går det ju fort för
det är ju bara en vägg =)

=) =)
=) =)

Någon av dessa från rusta fundera vi på =)
Lila gardiner, lila duk ha vi i köket nu
och ska köpa lila krukor också så
nån av dom översta skulle passa bra.
Men dom andra är snygga också.
Svårt val..

Vad tycker ni???


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

den lila va skitsnygg tycker ja :D

2010-11-18 @ 20:35:56
URL: http://thisney.blogspot.com
Postat av: Jenny och Matilda

Rusta har faktiskt fina tapeter och till bra pris så man behöver nte gråta över att handla där:)

2010-11-19 @ 10:32:04
Postat av: Madde

Va har rusta en katalog det har jag totalmissat

2010-11-19 @ 10:53:20
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag älskar ju tegel så jag röstar på den vänstra nere :-) Den vita dom har ÄLSKAR jag!



KRAM

2010-11-19 @ 13:45:13
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Lisa

Bild 3. Alltså beige tegel. Så att man kan byta gardiner till vilken färg man vill.



Ester tycker den lila bild 2.



Kul med nytt och fräscht!!



Kram Lisa och Ester.

2010-11-20 @ 11:22:47
Postat av: Camilla

Jag skulle ta den grå tegeltapeten den passar ju till lila, sen är den ju ganska neutral så den passar till det mesta.....ta du den lila, är det svårt å passa den med andra färger sen kanske man blir less fort jag vet inte :)

2010-11-20 @ 14:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0