3 barnsmamma =)


Det är precis vad jag fått känna på sedan igår,
Eddie ha en kompis här som sov över och hon
är kvar än sitter och måla nu medans
Eddie och Elvis sover.

I lördags när Peter sluta kom han hem
med blommor till mig, 1 vecka gifta så
undra om man får blommor varje lördag nu? =)
Vi skulle ju sova hos MammaMormor egentligen
men eftersom Peter sluta kl, 17 så åkte vi hem.

Igår va vi och handla och sedan på dollar
i härnösand, men det är ju bara skit
där så vi handlade INGENTING.

Ha iallafall kommit på vad Elvis ska
få i julklapp, en dyr sak och så några
mindre dyra saker.
Eddie är vi klar med både 2 års presenter
och julklappar.
Det är en hel del, ska nog köpa ett par byxor
på lindex också åt honom för dom är såååå snygga
och måste köpa dom snarast innan dom tar slut
om dom inte är det redan.

Till mannen min vet jag inte vad jag ska köpa,
eller ha en fundering och ska kika redan nu =

Pöss å Kram

=)

Inte så bra bild, men Jag har 2 silver ringar
och vigsel ringen ha jag graverat Peter och 2 hjärtan
på utsidan =)
Peter han ha en silver ring och den är lika
tjock som mina 2 =)
Kanon snyggt med silver,
ville först ha guld men så såg vi dessa och
blev kär direkt och med gravyren på utsidan är jätte snyggt =)


Kommentarer
Postat av: Ivana

Otroligt fina ringar!

2010-10-26 @ 13:06:39
URL: http://ivanalipovac.com
Postat av: Jenny och Matilda

Fina ringar!! Skönt att vara klar med klappar och paket, börjar själv få lite panik eftersom jag inte köpt vare sig nån födelsedagspresent eller julklapp till matilda än...

2010-10-26 @ 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0