Fredagendentjugoandraoktobertvåtusentio...


Kallt ute idag, brrrrr..

Peter är på skolan (praktik) och direkt efter
åker han och jobba tills ikväll.
Ska jobba hela lördag också.
Så Jag och barnen åker till MammaMormor
och Kalle i morgon och sover kvar tills på söndag.

Idag ha jag ingen aning om vad vi ska
göra, ska ringa och fråga Kajsa vad hon
ska göra kanske man kan locka med middag =)

Va med Elvis till läkaren igår igen och fick
order att kontakta barnakuten så fick en
tid där kl 14 och åkte därifrån kl 16 och
Elvis ha tyvärr astma.
Så fick massa mediciner och så ska
vi på återbesök, detta kan växa bort och
vi hoppas verkligen det.
Just nu sover lilleman och den store han äter
en banan och se på Musse Piggs klubbhus.
Det är numera favoriten, prata bara om Mimmi hela
tiden och vill inte se något annat.

Undra hur lång tid det tar innan pappren är klar så
jag får göra ett nytt körkort och heter Brandin
på riktigt =)

Snart fira Jag och min Man 4 år tillsammans.
4 år och vi ha 2 barn och är gifta =)
Vi ha pratat om framtiden och jag är
så lycklig som ha en sådan fin familj.

Trevlig Helg!

<3

Mamma å Pappa Älskar Er <3


Kommentarer
Postat av: Jenny och Matilda

:)

2010-10-22 @ 18:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0