Vi ska gifta oss <3


YES =)
Någon gång i framtiden <3

I fredags va Jag ut med Kajsa, Anso,
P-A och Nadja.
Full som en kratta och hade sjukt roligt,
detta gör vi om.
Dagen efter mådde jag kanon bra,
vilken kväll den glömmer jag icke.

Annars va helgen inte rolig, lördag kväll
kräktes Eddie lill gubben.
Så hämta madrassen från källaren så
sov jag inne med honom, kräktes på lördag
morgon också sedan inget mera.
Fick feber men igår va han helt bra.
Så idag va han på dagis, han älskar dagis.
Ena fröken ha slutat och de är med sorg i
hjärtat, Eddie prata alltid om henne så fort
man nämde dagis och prata än om henne.
Så vi hoppas hon kommer tillbaka.

Igår va vi till kyrkan och prata med prästen om
dopet, bestämde psalmer och gick igenom hur
det går till men det vet vi ju redan eftersom
Eddie är döpt.
Snart är den stora dagen och jag längtar,
ska bli roligt och se om Eddie står still eller hur han gör =)

Igår ringde en tjej upp mig som är från en makeup
butik i göteborg, dom är i sundsvall till helgen och
fråga om jag va intresserad av att bli sminkad och fotograferad
helt GRATIS och vem tacka nej till det?
Inte jag iallafall och dessutom får jag ta med 4 vänner,
det enda som kosta är om man vill köpa bilder efteråt.

Så det ska bli skoj, bli sminkad och fotograferad
det är inte varje dag det händer.

Elvis han växer och växer, kan nästan sitta helt själv.
Satt han i lekpölen idag och han satt i ca, 5 sekunder.
Han är sååå stark min prins =)
Ökat maten idag så nu äter han ungefär var 4:e eller 5:e timme,
sover bra på dagarna också nu fick väcka honom kl, 6 nu ikväll
för att han inte skulle sova länge och inte somna för natten
men nu sover han för natten så får se om han gör en repris
och sover hela natten som i natt.

Eddie han är busfröet själv, är överallt och då mena jag
överallt.
Gör allt han vet att han inte får, ramla och slår
sig men gör sedan om samma sak igen.
Han älskar sin lillebror, ska berätta för alla
att han har en bäbis.
När jag lämna Eddie på dagis så säger han till
alla att det är hans bäbis och det är viktigt att
bäbis också får en puss innan vi åker hem från dagis.
Vill ofta sitta i soffan och hålla honom, när Elvis är
ledsen kommer Eddie med tutte och snutten <3

Dom kommer få såååå roligt tillsammans då Elvis blir
äldre och kan leka med sin bror, att få se dessa underbara
barn växa är det bästa som finns.
Jag kan inte tänka mig ett liv utan er, ni är mitt allt.

<3

<3

<3


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men å GRATTIS!!!! va kul!!!!!:)

Usch inge kul med magsjuka :( Krya på er!!

2010-10-08 @ 20:09:43
URL: http://lillprins.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0