Sjukstugan!!!


Här är vi sjuk allehopa utom Eddie..
Förkylda allehopa och hostar, Eddie
han är bara lite snorig.
Elvis hosta tills han spyr, de är sååå synd om honom.
Varit in till läkaren 2 gånger men finns
inget att göra bara vänta på att den ska försvinna.
Men han är snäll och lugn iallafall, äter 1 gång på natten.

Jag ha slutat amma helt nu, han blev ändå
inte nöjd och sedan tog han inte ens
bröstet så då tyckte jag lika bra
att jag kunde sluta helt.
Men 2 månader kämpade vi och han ha
fått ersättning ända sedan BB.

Elvis växer och växer, hela 59 cm lång
och 5840 gram =)
Lång pojke detta, man märker på kläder
för han kan knappt ha storlek 56 längre.

Eddie är så "inne" i dagis nu,
man tar av han skorna på morgonen och han
springer raka vägen in och börjar leka.
Inte en kram eller puss, inte ens hejdå.
Men det känns ändå bra att han trivs så himla bra =)

Längtar till dopet, vill att det ska vara nuuuu.
Men vi får vänta ett tag till, prästen ska ju
ringa också så vi kan boka in en tid och få
välja låt och psalmer.

Är det överhuvudtaget någon som läser bloggen?
Fundera på att lägga ner, känns inge roligt
när man aldrig får några kommentarer.

<3

Mamma Älskar Er <3


Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ J O N N A ★

Jag läser=) även om ja inte är inne varje dag så läser ja när ja väl sitter vid datorn, så sluta inte skriva=) kramar

2010-09-08 @ 11:39:55
URL: http://thisney.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0