Skrytiga Människor... Som Ljuger....


Jag är en människa som aldrig skryter, det är lixom inte Jag.
Sedan skulle Jag aldrig säga en sak för att det ska låta bra
och sedan vet folk att det inte ens är sant.

Min man diskar varje dag, städar, tvättar, lagar mat
och tar hand om barnen jämt.
Tror ni det är sant?
Nej såklart inte, min man går i skolan varje dag
mellan 8 och 16 och Jag är hemma med Elvis
medans Eddie är på dagis tis-tors 9-14.
Så självklart är det Jag som sköter det mesta hemma,
helgerna hjälps vi åt och när han kommer hem på dagarna
så tar han alltid barnen så lagar jag mat, diskar och allt därtill.
Han säger att han kan göra det, men då anser Jag att eftersom
han varit borta från barnen hela dagen så gör jag sysslorna
hemma och han är med barnen =)

love

Jag Älskar Dig Till Månen Och Tillbaka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0