Söndag


Underbar helg ha vi haft, myst hela helgen
med världens bästa familj.
Inte gjort nått speciellt alls och de är så skönt att
bara vara för en gångs skull.

Elvis är super förkyld, snora och hosta hela nätterrna.
Men han sover rätt så bra iallafall, men när han vakna på
natten får han komma till våran säng och sova med oss.

Eddie är lite snorig och har hosta men han fick
utskrivetr hostmedicin av läkaren i fredags
så han mår bättre.
Ska lämna in kissprov i morgon och se
så det inte är något annat också.

Idag vet jag inte vad vi ska göra,
ska iallafall ut och leka lite sedan och på eftermiddagen
ska vi till Pappa i Indal och byta däck på bilen.

Snart Påsk också, ha inte bestämt något alls
än vad vi ska göra men något blir det men
frågan är vad bara.
Lång ledigt för Peter då och det gillar vi,
sedan ska han jobba veckan efter Påsk
och han går ut skolan den 11:e Maj och då är det jobb
som ska sökas och det kommer nog lösa sig
rätt snabbt är jag övertygad om.


=)

Spegelfönstret på plats i köket och Jag är mer
än nöjd, sjukt snyggt enligt mig =)
Ska hitta någon snygg ljusstake eller nått att hänga
på varsin sida också sedan är köket helt klart.

Kramiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0