Stackars Elvis :`(


Lilla Lilla Elvis ska alltid råka ut för massa skit, lider med honom.

Vi ha länge sagt åt Eddie och inte hänga på Eddies
matstol då Elvis sitter där för de är lätt att den tippar,
igår gjorde Eddie det igen och då tippa stolen.
Elvis rätt ner i golvet, gallskrev och tog lång tid innan
han sluta gråta.
Eddie grina också för han blev så rädd.
Som tur va så gick det bra med Elvis, han åt
som vanligt så inget hände.

Idag va Jag å några vänner och åt lunch, satt ner Elvis i
matstolen dom hade och hängde sedan av mig jacka.
Helt plöstligt går ena benet av på stolen och Elvis åkte
rakt ner i golvet (igen)...
Gallskrek och helt hysterisk, tog upp han och trösta honom
och det gick bra som tur va.
Han åt som vanligt och inget märke alls.

Jag blev sååå j-vla arg, gick till kassan och sa till och
dom bad om ursäkt och skulle kasta stolen sa dom.
Så hoppas dom gjorde det så det inte händer något annat
barn, Jag kommer då aldrig mera äta där iallafall (eon arena i timrå).

Lilla gubben, olycks fågel eller vadå?
Tycker så synd om honom, tidigare ikväll satt Jag å grina
och kände mig som världens sämsta mamma.
Det är inte mitt fel och Jag ska absolut inte må dåligt,
men det gör Jag iallafall.
Han måste tycka Jag är en hemsk mamma, hoppas han förlåter
mig.

Nu ska Jag gräva ner mig under täcket och sova,
godnatt!!!

=)

Mamma Älskar Dig <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tårarna trycker på när ja läste att du känner dig som en dålig mamma, det ska du INTE göra!!

Stackars Elvis, vilken tur att allt gick bra med honom iaf! O riktigt dåligt att stolen gick sönder där ni skulle äta, sånt ska inte hända alls :( vad var det för stol?:/



Kram på dig, o ja tycker iaf att du verkar vara en supermamma <3

2011-04-21 @ 09:24:40
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0