Party :)

Jag och Kajsa ska ut ikväll, ska bli skoj och eftersom Jag inte gjort nått speciellt i sommar ska de bli skönt nu att vara Therese för en kväll och inte ha med barnen. Missförstå mig inte nu, jag älskar mina barn över allt annat men man måste få roa sig för att orka också. Peter ha jobbat nästan hela sommaren så de ha varit jag som tagit hand om barnen. Så ikväll är de barnen som ska vara med pappa och han får ta dom i morgon bitti också så jag får sova ut :) så på söndag får han sov morgon. På måndag börja dagis också, träffa dagis fröken igår på Ikea och eddie prata hela tiden om henne nu. Bästa dagis fröken och hela familjen älskar henne. Nu ska jag aktivera Eddie så han inte somna, han ha slutat att sova på dagarna för annars somna han aldrig på kvällen. Du som kommentera om sminket, tack så mycket men alla tycker de va fint och jag kommer fortsätta sminka mig hos henne, hon ska sminka mig ikväll med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0