Trivs som fisken i vattnet!!!


Precis som rubriken lyder, trivs som fisken i vattnet på jobbet.
Funkar kanon bra, gått inskolning nu 4 dagar så till veckan får
jag väl jobba ensam på egna ben ;)
Kommer gå bra, får ta med kartan så jag hitta till alla bara.

Låååånga dagar för barnen på dagis, tidiga mornar och Eddie
är inte glad då man lämna honom.
På tisdagen grina jag själv för de va så jobbigt,
så fröken ringde upp senare och fråga hur de va.
Himla gulligt, hon ville inte att jag skulle behöva grina på jobbet.

Barnen är trötta och griniga då dom kommer hem, jag förstår dom.
De är inte lätt att behöva bli väckt strax efter 6 på morgonen, klä på
sig och sedan direkt till dagis.
Elvis ha äntligen börjat äta välling, vägrat förut så han ha fått ersättning.
I morgon får dom börja kl. 8 på dagis istället för 7.
Jag är ledig men dom ska ändå va på dagis, lika bra såhär i början så dom
vänjer sig och så hämta jag dom kl. 14 =)

Så jag ska städa hela dagen i morgon och tvätta, hinna med en vila
därimellan också tänkte jag =)

Ska strax krypa ner under täcket och sova, älskar min familj.
Ni är mitt allt.

Stort Grattis till Linda och Daniel som i måndags morgon fick
sin lilla Greta, så efterlängtad.
5 flickor nu de är inte illa =)

Puss <3


Kommentarer
Postat av: linda

Puss på er och njut av helgen nu <3 // Linda och Dsniel.

2011-08-26 @ 20:24:28
Postat av: Anonym

Jajamensan! :)

2011-08-29 @ 14:05:57
Postat av: Lisa

Hej! kul att du läser min blogg, fast jag inte skriver så mycket.nu har jag i alla fall uppdaterat. Kram

2011-09-05 @ 22:06:42
Postat av: jossan

hej jah hitta dig ,, kramis

2011-09-13 @ 01:04:53
URL: http://gosefisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0