Dagen före Julafton =)


Igår blev Eddie frisk så idag fick båda gå på dagis, Eddie
va såååå glad som fick gå på dagis =)
Jag å Peter åkte till Birsta, handlade dom sista julklapparna
och lite julmat.
Sedan hem och städa och fixade, tog bort garderoben i hallen och
flytta in den till vårat sovrum plus bar ner massa saker till förrådet.

Mamma å Kalle kom och åt middag och vi bytte julklappar.
Eddie fick: Bondgård, Bio biljett, Musse Pigg som dansar
och sjunger och ett skärp.
Elvis: Traktor med djur, present kort på drakborgen,
samma musse och skärp som Eddie =)
Jag och Peter fick en choklad ask och presentkort på Ikea =)

Nu sover barnen och vi ha pysslat lite =)
Jag ska jobba i morgon 7-12 och sedan hem och duscha
för att sedan åka till Indal och fira med Pappa med familj <3

Sedan kommer jag jobba juldagen 7-12 och sedan 16.30-21.30
och annandagen 7-15.
Sedan ledig mellan dagarna, eller 2 korta kvällar 16.30-21-30
och sedan jobbar jag nyårsafton 7-12 och nyårsdagen 7-16.30.
La ett sånt schema för att kunna låta barnen vara hemma mellan
dagarna, jobbar ju ändå inte sååå mycket och sedan
lönen i januari blir ju skoj ;)

Ha en bra jul alla mina nära och kära.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0