God Jul :)

Jobbade idag mellan 7-12 och sedan åkte Jag hem och fixade klart allt för att sedan åka till Pappa. God mat och bra jul klappar. Tomten kom och Eddie blev rädd, ville inte alls hämta sina klappar eller ge en kram, men Elvis därimot hämta sina klappar och tomten fick en kram, sedan skulle tomten vidare men då blev Elvis ledsen för han ville träffa tomten mera :) Barnen somna i bilen påväg hem men bar in dom hemma och dom sover nu gott :)

En sak kom över mig ikväll och de är att min "bästa" kompis är nog tyvärr ingen kompis alls. Jag vart ju lite små sur då hon inte kunde ställa upp och ha Eddie för jag mena ju att vi ställer alltid upp och får inget tillbaka och anser att hon kan ringa mig men ha inte hört nått på 1 vecka nu och efter 20 år som vänner vet jag att hon kommer inte höra av sig och de kommer inte jag heller denna gång för är man vänner hör väl ändå båda av sig? Tycker detta är skit tråkigt, speciellt för Eddies skull också för han gillar ju hela familjen. Men jag har andra vänner men inte lika tajta men dom hör iaf av sig <3 Sedan hennes lillasyster är jag ju också vän med men de är samma där, när hon ska ha skjuts eller vill bli bjuden på kaffe då duger det att höra av sig.
Är de äkta vänner?

Tur man ha 2 underbara barn och en man som älskar en och är trogen och lever för sin familj <3
Älskar er Eddie, Elvis och Peter ni är mitt liv och utan er vore livet ingenting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0