Jaha!!!!


Att det alltid ska vara så svårt med överskriften?
Iaf så håller vi på att leta nytt skoställ och hatthylla,
går väl sisådär.
Är ute efter ett speciellt men det säljs inte längre på Ikea,
så ha hittat ett men då innebär det att vi måste måla om det
och Jag vet inte om vi känner för det men för 300 kronor så
är det som hittat så vi kommer nog köpa de =)
Ska göra om lite i hallen, äntligen säger Jag bara.
Hatar verkligen hallen som den är nu och det ska
bli så skönt att göra om den.

Barnen mår bara bra, Jag ha varit till läkaren idag
för hostan, hostar så jag inte kan sova och fått ont
i ryggen så idag ringde jag =)
Fick bricanyl så hoppas det hjälper nu, jobbat ikväll men
känner att det är jobbigt med andningen men men snart
så är jag mig själv igen =)

Peter ha varit magsjuk men är åter på jobbet i morgon,
peppar peppar så har vi andra klarat oss tacka vet jag
handsprit eller vad säger ni?

Nyår blir lugnt, jag ska jobba 7-12 på nyårsafton och
7-16.30 på nyårsdagen.
Nyår firar vi ändå inte mer än att äta lite extra gott,
tycker inte nyår är speciellt ens.
Vi ha inte ens varit uppe till 12 slaget sedan vi fick barnen,
eller det året Eddie föddes va vi uppe men annars ha vi lagt
oss innan.
Varför plåga sig att vara uppe då man är trött?

Nu ska jag göra kväll och sova, godnatt.
Kram

"Ta hand om dom ni tycker om, i morgon kan det vara för sent"


Eddie rädd för tomten

Eddie rädd för tomten, lill gubben.

Elvis älskade tomten =)

Elvis va skeptisk i början, men sedan släppte det och tomten
fick till och med massa kramar och sedan då tomten sa hej då
och gick börja Elvis grina och följde efter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0