Sjuk stuga!!!

Hade en underbar kväll och dag i helgen då barnen va hos mormor och Kalle. Vi åt på Kina och såg film :) i söndags stor städa vi innan vi åkte och hämta barnen. Kom dit och Eddie sover men vakna när vi sa hej, kanon varm och jag sa att han hade feber men ingen trodde mig för dom sa att han va varm för att han sovit men nej jag kände att de va feber. Kom hem och tog tempen mycket riktigt 39,5. Ingen av mig och Peter kunde va hemma från jobbet så försökte byta och greja men ingen kunde, så fråga en kompis om hon kunde för jag jobba bara 7-12 men det gick inte så jag blev sjukt besviken för jag ställer alltid upp på henne och hennes familj men nu är det slut med det. Jag tänker inte alltid höra av mig och sedan får man inget tillbaka, utan bara ringer när de är något nej då får det vara. Så jag fick Vabba och jobba kvällen istället :) igår Vabba Peter och idag jobba jag 7-12 och Vabba eftermiddagen så Peter fick åka och jobba och han jobba än för det va julbord för alla skol elever :) nu sover barnen gott också och Eddies feber verka ge med sig nu peppar peppar. Han hade 41 grader som mest och de gick inte att ta i han så varm va han :( i morgon ha Peter tagit ut komp men om Eddie är fri febern i natt så blir de nog dagis i morgon och fredag så han hinner gå sista dagarna innan ledighet för sedan börja han på en ny avdelning :) köpte julklappar till alla fröknar igår och chefen och mat tanten så dom fick dom idag och blev så glada :) nej nu ska jag ta mig ett varmt bad och njuta i lugn och ro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0