..............

 
Orkar inte fortsätta med bilderna varje dag..

Idag känner jag mig väldigt off, ledsen och inge glad.
Varför vet jag inte, de ha inte hänt något
och jag ha ju världens bästa familj.
Pappa ska hämta våran nya tvätt maskin
så jag borde vara glad, men nej jag är ledsen och mår
skit rent ut sagt.
Vill att Peter ska komma hem, nuuuuu helst.
Elvis sover men vakna nog när som helst,
Eddie ha feber än och dessutom blåsor på
tungan så han är grinig och jag orkar inte.

Äntligen fredag så de är helg snart och
det ska bli skönt att ha hela familjen tillsammans,
ska njuta av denna helg och inte gnälla och
vara elak.

Nej kanske ska städa så kanske man blir glad?
Trevlig helg, kram på er


Kommentarer
Postat av: Jenny och Matilda

Älskade vän!!!Du vet att vi finns, man får prata med vad man vill med vare sig man är ledsen eller glad!!! Underbara du, inte vara ledsen....

2011-02-26 @ 20:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0