Lättad Mamma =)


Blev så glad idag då jag hämta Eddie från
dagis, gick inge bra och lämna honom han grina
och grina men till slut fick jag gå iallafall.
Orolig hela dagen och mådde skit rent ut sagt.
Så jag bestämde mig för att hämta honom nästan
1 timme tidigare och när jag hämta honom så
hade det gått bra HELA dagen otroligt skönt må jag säga.
Han hade fått varit inne hela dagen och jag tror inte han
gillar att vara ute när det är kallt så det går
nog bra när han får vara inne =)

Har funderingar på en Östersundsresa i helgen,
Peters släkt bor ju där men måste kolla närmare
med hans släkt också.

Nej dags att göra Eddie klar för natten,
Elvis ha jag precis lagt.
Kramiz

=)

Nykära =)
Förlovade 4 år idag och gifta 4 månader <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis på dagen :D

2011-02-16 @ 20:00:28
URL: http://thisney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0