YES =)


Idag ha Eddie ätit bra, nudlar och kräm så de verkar
vara på bättringsvägen =)

Jag å Elvis ha varit ute och gått 1 timme idag,
underbart skönt.

Jenny du är så himla underbar, vet du det?
Du skriver alltid kommentarer och jag
blir sååååå glad när du skriver.
Du bryr dig verkligen och det är guld värt,
tycker de är sååå synd att vi aldrig ses men
nu får vi ändra på de.
Du är en toppen vän och go och gullig på alla
sätt, Tack för att du finns <3

Idag kommer äntligen Pappa och fixar
tvättmaskin, ska bli så skönt.
Just nu ser det ut som en bomb i badrummet och
de är hemskt att se, men nu vet jag ju att det
blir bra idag så jag får stå ut några timmar till.

Kram på er

=)

Elvis 8 månader =)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh vad bra att han äter lite! Hoppas verkligen att han nu är på bättringen! Lill<3.



Skönt med en promenad i det underbara vädret. Tänk nu går det bara mot ett håll. Och man märker av det!! Härligt!!



Maskinen inkopplad? Härligt!!



Hälsa familjen!!



Kram Lisa.

2011-02-27 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0