=)

För 5 år sen…
Året va 2006 och då träffades jag och peter i oktober och blev ett par i december =)
Tidigare på året festade jag jämt, hade inget liv hehe.

För 3 år sen…
Året va då 2008. Jag fick fast jobb i februari och vi hade försökt länge att vi gravid men "gav" upp och blev det så blev det.
Jag började på ett nytt ställe och jobba och jag mådde jätte dåligt, ångest och bara grina så jag gjorde ett g test för skojs skull men förvänta mig inte att det skulle vara någon men det kom ett +
och vi blev super glada men jag trodde inte det va sant, gjorde ett till en dag efter men trodde ändå inte på de.
Men under detta år växte magen och jag fick hemska foglossningar och i november kom Eddie.

För 1 år sen…
Året va då 2010. Magen växte och växte vi väntade barn nummer 2 och jag jobbade men slutade jobba i april och våran Elvis kom på midsommarafton den 25:e Juni.
Sedan ha året bara gått förbi, barnen växer och Eddie pratar och pratar.
Vi döpte Elvis och överraskade "alla" med att gifta oss, äntligen blev jag fru Brandin

För 3 månader sen..
Ja då var det Oktober och vad hände då...Inget speciellt jag kan komma ihåg.

Igår…

Va vi bara hemma, Eddie fick magsjuka på kvällen och spydde HELA natten :(

Imorgon…

Ingen aning, blir bara hemma så Eddie får bli frisk.

Om ett år…
Då har vi precis landat på år 2012. Då bor vi inte här hoppas jag, peter ha jobb och kanske nummer 3 är på väg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0