Magsjuka!!!


Ska aldrig dessa sjukdomar ta slut!?!?!?

Igår kväll gick jag ut med sopor och boka tvättstuga tills idag
och när Jag kommer in ropa Eddie Mamma och grina.
Går in till han och kliver rätt i spya, han hade spytt ner
HELA sängen och golvet nedanför sängen.
Väckte Peter och han tog bort allt i sängen medans Jag
tog av Eddie pyjamasen och ställde han i duschen.
Han gallskrek och va helt tokig, lill gubben.

Sedan bädda vi på madrassen på hans rum och sov där,
hela natten spydde han och sov dåligt.
Idag ha han inte ätit någonting alls bara druckit,
han ha varit så himla trött och slut.
Sovit 2 gånger och nu ikväll fick han feber 40
grader :(
Men ha inte spytt sedan kl. 15 så förhoppningsvis spyr
han inge mera nu heller.

Elvis han skiter hela tiden, det är bara som vatten.
Men för övrigt är han pigg och glad som vanligt =)

Jag sover med Eddie i natt också de är lika bra,
ha jätte ont i ryggen nu och kommer ha ondare i morgon
men vad gör man inte för sina barn?
Mysigt att få sova tätt intill han och mysa riktigt men
samtidigt saknar Jag Elvis och Peter också och sköna sängen.
Men Jag sover ju alltid med dom annars så extra mys med
Eddie gör ingen skada <3

I morgon MÅSTE Jag gå igenom Eddies garderob, de är så
mycket kläder och igen ordning alls där nu.
Han ha en överdrift med kläder, man kan tro att det är kläder till
3 barn minst.

Nej dags att sova så man orka med natten och dagen i morgon.
Kramizar //Fru Brandin

<3

Världens vackraste <3

Ha gjort en förstoring på detta kort som
pryder våran hall, 50 gånger 70 cm =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0