Slut på helgen...


Helgen ha bara rusat iväg, precis som veckorna gör.
Barnen bara växer och växer och tiden går inte
att stoppa, jag vill inte att barnen ska bli större kan inte
tiden stanna nu ett bra tag =)

I helgen ha vi inte gjort nått speciellt,
i fredags va vi hos Kajsa en stund och
sedan mys kväll hela fredag.
Igår va vi bara hemma, städa och Jag å Eddie
gick in till grannen så Eddie fick leka med hennes barn.
Idag städade jag sovrummet kl, 7 =)
Gick in till grannen idag igen, Eddie älskar att leka
med hennes barn och dom gillar Eddie också.
Bråka kan dom också ;)
Men så är det ju med barn och det är ändå roligt
och se hur dom löser det men oftast får man blanda
sig i så det inte blir riktigt slagsmål.

I morgon då PappaPeter är på skolan ska vi bara mysa,
är det bra väder och plogat så går vi ut en stund.
Nästa helg så ska vi hitta på något roligt, drakborgen eller bada.
Någon som vill följa med?

Vi prata i helgen om barn och Jag vill ha en till,
men Peter säger att han är nöjd.
Iallafall vad han känner nu, han vill inte ha lika tätt igen
utan att det ska gå några år.
Jag känner likadant fast Jag vet att jag vill ha en till,
men vill inte Peter så är det så och jag får leva med det.
Jag har ändå 2 underbara barn och är glad att dom är friska
och mår bra.


Tack för alla fina kommentarer JENNY, du är så
underbar och gullig och jag är otroligt glad
att jag har dig som vän.
Vi måste ses oftare, kanske du vill gå på drakborgen
till helgen eller så kan vi umgås bara så barnen får leka =)
Saknar dig vännen <3


Nu ska jag å mannen min sova, tack för mig.
Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny och Matilda

Matilda kommer gärna och leker, vi får bestämma någon dag som passar:)

2011-01-17 @ 18:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0