Snart Helg =)


Torsdag redan, veckorna bara rusar iväg..

Idag ha Jag å Elvis vilat medans Eddan va på dagis,
sedan ha grannen och hennes dotter varit här.
Hon och Eddie leker ofta och dom tycker det är roligt fast
dom bråka mycket också hehe =)

Idag ska vi äta köttfärssås och spaghetti, ha aldrig gjort
en sån god köttfärssås någon gång tror jag så
det ska bli gott men konstigt utan spaghetti men ha
gjort sallad jag ska äta till.
Kanske kan fuska med lite spaghetti =)

Igår beställde Jag gardiner till vardagsrummet och ett linne till
mig som jag ska ha på mig när vi ska ut den 5:e februari.
Vi blir 14 stycken som ska ut, först ska vi äta och sedan
festa innan utgång =)
LÄNGTAR.

Nej ska leka med Eddie nu innan maten, Peter ha lagt
sig och vila med Elvis.

Kramizar

<3

Åååå detta va 6 månader sedan,
tiden bara rusar iväg.
Det är underbart att se barnen växa och göra
nya saker hela tiden, samtidigt som jag skulle
vilja stoppa tiden ibland.
Mammas prinsar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0