Svårt att somna!


Elvis ha sedan den dagen han föddes alltid somnat själv,
ha bara lagt ner honom i sin säng så ha han somnat själv.
Samma sak va det med Eddie, men när Eddie blev strax över
1 år så tvär vände de och man gick lägga sig med honom eller
låta han somna i famnen men nu somna han själv igen.
Men nu är det samma med Elvis, man lägger ner honom och han gallskriker,
vissa kvällar går det kanon bra men vissa inte.
Antigen tar vi upp honom eller går ut tusen gånger och till slut somna han.
Samma är det nu ikväll, han ligger och grinar.
Men han dör ju inte av att grina heller, men efter någon minut orkar man
inte och man tar upp honom.

Tänkte bjuda på några bilder från dopet igår.

=)

=)

=)

Tårtorna som jag gjort, blev kanon nöjd med dom =)

=)

Eddie innan vi skulle åka, fick på sig ett par jeans till, snyggaste Eddie <3

=)

Elvis i bilen påväg =)


=)

Sebastian, Nora och Kevin.
Elliots stora syskon =)

=)

Eddie i kyrkan =)

=)

Elliot med Mamma Lenka och Pappa Marcus (min bror)

=)

Brorsorna häller upp dop vattnet =)

=)

Elliot ha nu fått sitt namn, dom skulle berätta för oss alla
vad han fått sina namn ifrån och då sa dom att han fick Elliot för
att JAG sagt det och det kändes väldigt bra i mitt hjärta.

=)

Hela familjen, sååå fina *Kärlek*


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Ja det gör den :)

2011-07-25 @ 23:11:54
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilka fina tårtor du gjort :)

2011-07-29 @ 22:09:13
URL: http://lillprins.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0